Polityka prywatności serwisu internetowego www.gmpraca.pl
§1
Postanowienia ogólne
Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników, korzystających z Serwisu Internetowego dostępnego pod adresem internetowym: gmpraca.pl zwanego dalej Serwisem. Dokument określa również zasady stosowania plików cookies.
Polityka Prywatności Serwisu ma charakter informacyjny.
Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu, w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119,str. 1), zwanym dalej RODO, jest: Marcin Gajdos Agencja Pracy, ul Drzymały 11 46-300 Olesno, biuro@gmpraca.pl
Dane kontaktowe Współadministratorów: kontakt możliwy jest pod adresem: ul. Drzymały 11 , 46-300 Olesno lub mailowo biuro@gmpraca.pl
Wyznaczono inspektora ochrony danych Marcina Gajdos, kontakt możliwy jest pod adresem: ul Kępska 2/208 45-129 Opole lub mailowo: gmpraca1985@gmail.com
Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.)
Adimnistrator dokłada wszelkiej staranności w celu ochrony interesów osób, których zbierane dane dotyczą, a w szczególności zapewniają, że dane te są przetwarzane zgodnie z prawem. Dane osobowe są zbierane dla zdefiniowanych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Administrator oświadcza, że zbierane dane są przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia danego celu przetwarzania.
Celem Polityki Prywatności jest określenie działań w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Serwisu oraz powiązanych z Serwisem usług i narzędzi, wykorzystywanych przez Użytkowników do wykonywania czynności, takich jak rezerwacja przejazdu, kontaktz Usługodawcami i wykonywanie innego rodzaju działań w ramach Serwisu.
Użytkownik, który przesyła dokumenty dla procesu reutacji, korzysta z usług i narzędzi udostępnionych w ramach Serwisu, potwierdza zapoznanie sięz postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu, a także wyraża zgodę, jeżeli zachodzi taka potrzeba, na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności (w tym celu zaznacza odpowiednie checkboxy, kierując się komunikatami pojawiającymi się na stronie internetowej Serwisu).
Wszystkie zbierane dane chronione są z użyciem racjonalnych środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem.
Administrator Serwisu na zasadach określonych w Polityce Prywatności posiada wyłączny dostęp do danych. Dostęp do danych osobowych Użytkownika może być również powierzony innym podmiotom, które to podmioty gromadzą, przetwarzają i przechowują dane osobowe zgodnie ze swoimi regulaminami i politykami prywatności. Dostęp do danych osobowych Użytkownika jest udzielany przedmiotowym podmiotom w zakresie niezbędnym i tylko takim, który zapewni odpowiednią realizację usług. Podmioty zewnętrzne przetwarzają powierzone dane tylko na podstawie stosownych umów powierzenia.
Administrator w ramach usług Serwisu umożliwia funkcje:
aplikowania na oferty pracy umieszczone na stronie internetowej Serwisu HRAPPKA. Aplikacja jest możliwa poprzez przekierowanie na stronę Serwisu HRappka, którego administratorem jest HRAPPKA SP. Z O.O. Białkowska Góra 5, 20-119 Lublin. Wszelkie zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej Serwisu, tj. https://hrappka.pl/polityka-prywatnosci-hrappka-sp-z-o-o/.
rezerwacji przejazdu na stronie Serwisu GTV BUS. Rezerwacja jest możliwa poprzez przekierowanie na stronę Serwisu GTV BUS którego administratorem jest GTV Office Sp. z o.o., ul. Hutnicza 5, 46-040 Ozimek, NIP: 9910514597, KRS 0000696080, info@gtvbus.pl. Wszelkie zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej Serwisu, tj. https://gtvbus.pl/polityka-prywatnosci/
usług podatkowych na stronie Serwisu ALL TAX. Usługa jest możliwa poprzez przekierowanie na stronę Serwisu ALL TAX którego administratorem jest All-Tax Wioletta Pawelus z siedzibą pod adresem: Ks. Konstantego Damrota 7, 45-064 Opole, NIP: 9910256391, REGON: 160279630, iod@all-tax.pl Wszelkie zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej Serwisu, tj. https://all-tax.pl/polityka-prywatnosci/
§2
Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych
Administrator pozyskuje informacje o Użytkownikach m.in. poprzez gromadzenie logów serwera za pośrednictwem operatora hostingowego.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony internetowej Serwisu i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji osób korzystających ze Serwisu.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Administrator w ramach Serwisu może gromadzić dane osobowe Użytkowników i potencjalnych Użytkowników kontaktujących się z Administratorem w ramach obsługi klienta, a które to dane osobowe są niezbędne do zrealizowania danej prośby Użytkownika i kontaktu z nim w celu udzielenia odpowiedzi. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO — zgoda na przetwarzanie. Podstawą prawną przetwarzania po ewentualnym zakończeniu kontaktu będzie usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (stosownie do art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Jeżeli po kontakcie dojdzie do zawarcia umowy, dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Dane przekazane w związku z przesłaniem dokumentów rekrutacyjnych wykorzystywane są na potrzeby rekrutacji, na podstawie wyrażonej zgody (stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników niezbędne do prawidłowej realizacji usług dostępnych w Serwisie i jest uprawniony do wykorzystywania zgromadzonych i przechowywanych w ramach Serwisu danych w następujących celach:
marketingu bezpośredniego własnych usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
zapewnienia pełnej obsługi Użytkownika, w tym rekrutacji aby podjąć pracę, rozwiązywania problemów technicznych i udostępniania odpowiednich funkcji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
dostosowywania oferty i doświadczeń Użytkownika we właściwościach Serwisu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
kontaktowania się z Użytkownikami, w szczególności w celach związanych z procesem rekrutacji, obsługą Użytkowników, dozwolonymi działaniami marketingowymi i reklamowymi (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO),
przeprowadzania badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
monitorowania aktywności wszystkich oraz konkretnych Użytkowników (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
wysyłki Newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO),
egzekwowania przestrzegania Regulaminu Serwisu Internetowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
dokonywania oceny niektórych czynników osobowych Użytkownika (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Administrator jest uprawniony do przechowywania zgromadzonych i śledzonych w Serwisie danych wyłącznie w zakresie realizacji powyżej określonych celów.
Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania i blokowania wiadomości przesyłanych poprzez wewnętrzny system wiadomości, w szczególności, jeśli mają charakter spamu, zawierają niedozwolone treści lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników Serwisu.
Administrator jest uprawniony do automatycznego pozyskiwania i rejestrowania danych przekazywanych na serwer przez przeglądarki internetowe lub urządzenia Użytkowników, np. adres IP, parametry oprogramowania i sprzętu, przeglądane strony, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne dane dotyczące urządzeń i korzystania z systemów. Gromadzenie powyższych informacji następować będzie w przypadku korzystania ze Serwisu.
Administrator zbiera, przetwarza i przechowue następujące dane Użytkowników: adres poczty elektronicznej (adres e-mail), imię i nazwisko, numer telefonu, data urodzenia, adres zamieszkania, nformacje dotyczące prawa jazdy, znajomości języka obcego, doświadczenia, stanowiska pracy, inne dane osobowe udostępnione przez Użytkownika w ramach kontaktu z Usługodawcą,
§3
Polityka cookies i dane eksploatacyjne
§4
Prawa i obowiązki Współadministratorów i Użytkowników
Współadministratorzy mają prawo, a także ustawowy obowiązek do przekazania wybranych bądź wszystkich informacji dotyczących Użytkowników Strony organom władzy publicznej, bądź podmiotom trzecim, które zgłoszą takie żądanie udzielenia informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
Współadministratorzy nie powierzają przetwarzania danych i nie udostępniają zebranych danych osobowych podmiotom niepowiązanym bez zgody zainteresowanych, chyba że zachodzą następujące okoliczności:
Współadministratorzy mogą korzystać ze wsparcia podmiotów zewnętrznych w celu świadczenia udostępnianych przez siebie usług, jednak podmioty te nie są upoważnione do niezależnego wykorzystywania danych osobowych przetwarzanych w imieniu Współadministratorów, a wszelkie ich działania podlegają przepisom Polityki Prywatności Strony.
Współadministratorzy zachowują prawo do udostępniania danych organom publicznym w prowadzeniu postępowań o możliwe naruszenia prawa lub w zwalczaniu ewentualnych naruszeń.
Użytkownik ma w każdym czasie prawo dostępu do swoich danych osobowych, a gromadzonych przez Współadministratorów. Prawo to obejmuje możliwość weryfikacji, modyfikacji, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania, przeniesienia danych, zaprzestania przetwarzania danych osobowych Użytkownika, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w określonym celu, jeżeli Użytkownik taką zgodę uprzednio wyraził oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Przedmiotowe uprawnienia przysługują bez podania przyczyny.
Użytkownik poprzez zaakceptowanie zaproponowanych przez Współadministratorów oświadczeń zawartych w interaktywnych formularzach dostępnych na stronie internetowej, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji usług.
Użytkownik, poprzez zaakceptowanie oświadczeń nieobowiązkowych zaproponowanych w formularzach, może wyrazić zgodę na dodatkowe cele przetwarzania jego danych osobowych.
Dobrowolnie udzielone zgody na otrzymywanie informacji handlowej oraz na wysyłkę Newslettera mogą być w każdej chwili cofnięte na wniosek Użytkownika złożone za pośrednictwem linka pojawiającego się w każdym Newsletterze. Usunięcie adresu mailowego subskrybenta odbywa się automatycznie poprzez kliknięcia w link. Niezwłocznie, nie później niż w terminie do 48 godzin od otrzymania oświadczenia o cofnięciu zgody, Współadministratorzy usuwają dane Użytkownika z bazy kontaktów, służącej do przekazywania informacji handlowych drogą elektroniczną. W każdej chwili można sprostować dane przekazane w związku z zapisem na Newsletter, zażądać ich usunięcia, rezygnując z otrzymywania Newslettera, a także zażądać przeniesienia danych.
W celu realizacji swoich praw Użytkownik może w każdym czasie przesłać stosowne oświadczenie woli na adres wskazany przez Współadministratorów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Usunięcie danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania przez Współadministratorów może skutkować brakiem możliwości realizacji usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, lub ograniczeniem możliwości korzystania z funkcjonalności Serwis.
Dane osobowe gromadzone w ramach celów określonych w Polityce Prywatności będą przechowywane przez okres realizacji usług (w tym usług elektronicznych) świadczonych przez Współadministratorów oraz przez okres wynikający z terminów przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, przepisów prawa podatkowego czy innych praw w tym zakresie (np. do czasu wycofania zgody na wysyłkę Newslettera czy informacji handlowych).
§5
Zmiany Polityki Prywatności
Oferta Serwisu będzie w przyszłości ulegać rozszerzeniu. Oznacza to, że Współadministratorzy będą zobowiązani lub uprawnieni do wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności.
Nowe wersje Polityki Prywatności będą się pojawiały na stronie internetowej Serwisu wraz ze stosownym komunikatem.
Każda zmiana Polityki Prywatności będzie obowiązywała od dnia powiadomienia o jej zmianie poprzez jej umieszczenie na stronie internetowej Serwisu. Wszelkie zmiany będą odpowiednio wyróżnione przez okres jednego miesiąca od dnia wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności.
W razie dodatkowych pytań dotyczących Polityki Prywatności Serwisu internetowego, prosimy o kontakt na podany adres poczty elektronicznej.
GM Agencja Pracy
46-300 Olesno, ul Drzymały 11
45-129 Opole, ul Kępska 2/208